Turkish Arabic English French Georgian German Italian Russian

Giyinme Kabini Yardım Çağrı Sistemleri

orway giyinme kabini yardim cagirma butonu 

GİYİNME KABİNİ PERSONEL ÇAĞRI SİSTEMLERİ

Perakende satış mağazaları, alışveriş noktaları vb. bir çok yerde yaşanan en büyük problem müşterilerin kıyafet değişimlerinde defalarca kıyafet değiştirmeleri ve bunu sonucunda büyük zaman kaybı ve müşteri için büyük sorun oluşturmaktadır. Ürün desteği almak istediklerinde reyon görevlisine ulaşmada yaşanan sorunlar göze çarpmaktadır. Bu gibi durumlarda müşteri memnuniyetsizliği yaşanmakla birlikte, işletme markası olumsuz etkilenmekte ve bazen maddi anlamda da kayıplar oluşmaktadır.

Bu ve benzeri sorunların çözümü için kablosuz mağaza reyon görevlisi çağırma sistemi ile müşterilerinizin istedikleri anda reyon görevlisine ulaşması sağlanmaktadır. Çağrı butonları sayesinde müşteri memnuniyeti azami seviyede tutulurken, reyon görevlisinin performansı da pozitif yönde etkilenmiş ve çalışma performansı da kontrol altına alınmış olacaktır.

 

Mağaza,Market Reyon Çağrı Sistemleri

Çağrı Butonları OB 2

Çağrı Alıcı Ekranı OM 99,OPC 999

Mobil Çağrı Saat Alıcı OS 5

Repeater RPT 01 (Repeater mesafenin çok uzun olduğu durumlarda kullanılmak üzere sinyal tekrarlayıcı) cihazlarından oluşmaktadır.

 

KULLANIM ŞEKLİ

Satış noktalarında bulunan giyinme kabinlerine konulan butonlar sayesinde müşteri ürün desteği almak istediğinde yardım butonundaki “ZİL” (OB 2) işaretine basarak görevliye çağrı yapar, çağrıyı alan reyon görevlisi kolunda takılı mobil saat alıcı sistemi (OS 5) sayesinde bulunduğu noktadan gelen çağrı sinyalini titreşimle kolunda hissederek yardım noktasına hızla giderek müşterinin taleplerine cevap verir.

Kablosuz ve taşınabilir olması özelliği sayesinde işletme içerisinde istenilen noktada kullanılabilen bu sistemler işletmenin giderlerini azaltırken, müşterilerin memnuniyetlerini arttırabilecek bir teknoloji harikası iletişim cihazlarıdır.

 

Kablosuz Çağrı Butonları

ABS plastik ve membran kaplamalı tuş paneli, şık tasarım ve çizime sahip malzemeden 2 tuşlu (Çağrı - İptal) (OB 2) üretilmiş butondur.

Çift taraflı bant ile ya da duvara vidalanarak monte edilebilir. İsteğe bağlı aparatlar geliştirilebilir.

 

Dijital Alıcı Ekran gösterge panosu (LED) ve Mobil Alıcı Saat

Modellere göre değişebilen ABS ve Alüminyum malzemeden üretilmiş, ses ve ışık uyarısı bulunan, 3 ve 4 karakterli, (OM 99, OPC 999) ledli alıcı gösterge panosudur. Tüm gelen çağrılar, alıcı ekran hafızasında saklanır ve sırasıyla gösterilir. Eş zamanlı olarak gelen tüm çağrılar reyon görevlisinde bulunan mobil saat alıcı (OS 5) ekranında görülerek hızlı ve acil iletişim sağlanmış olur.

orway kablosuz çağrı sistemleri logo

Hastel Telekomünikasyon

1976 yılında şahış firması olarak kurulmuştur, 1986 yılında LTD Şirket statüsüne girerek Hastel Telekomünikasyon San. Tic. Ltd. Şti. adını alarak uzun yıllar telekomünikasyon sektöründe Telefon Santrali imalatını ve satışını yapmıştır.

Haberleşme sistemlerindeki yenilikleri kullanıcıya sunarak tüketiciye yeni vizyon getirmiştir.

 

Bizden Haberler

  • Hastel Telekom

    Kipa AVM'lerde, Orway Kablosuz Tıbbi Acil Yardım Sistemleri kurulumlarına Trakyadan başlandı. Sistemlerimiz yakın zamanda Türkiye genelindeki tüm şubelerde kullanımda olacak..

    Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

İletişim

  Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
  +90 212 221 45 46
  +90 212 221 67 97
Perpa Ticaret Merkezi, A-Blok,
Kat : 8, No : 734 Şişli / İstanbul - TÜRKİYE

Sosyal Medyada Biz